marți, 25 octombrie 2011

Love is...


DRAGOSTEA este poezia vietii, in versul ei mirific inima ta rimeaza cu vibratiile sufletului tau pereche. Priveste-mi sufletul ce-si deschide o aripa printr-o lacrima. Deschide-ti gandurile si din siragul abstract scurge o idee pura in cufarul meu de mesaje absente. Deschide-ti INIMA, ai simtit vreodata cum e sa iubesti o fiinta de la care nu ti-a ramas decat amintirea ca a fost candva ? Uneori glasul inimii raguseste, iar ecoul sau se pierde tot mai adanc in tumultul gandurilor ce nu-si inceteaza sfada. Mai bine regina peste singuratate decat sluga in dragoste! De ce vrei sa cauti dincolo de privire cand toate raspunsurile zac ascunse in inima ce s-a deschis in fata ta ?TRUPUL - schelet efemer de patimi fermentat in elixirul pasiunii, ascuns in cochilia epidermei. Trupurile noastre - predestinata cruce peste care s-a rastignit iubirea. Cand te-am zarit nu voiam sa clipesc de teama sa nu te strivesc intre genele-mi tremurande de dor.In adancul inimii mii de seisme de dor izbucnesc cutremurand fiinta. Sunt semnul de intrebare care te incolaceste zilnic si se ineaca tot mai mult in misterul tau. Soaptele tale, umezite c-un tandru sarut ma invecineaza cu stelele. Din fortareata ochilor tai izvorasc infinite cascade de lumina.FEMEIA si BARBATUL - doua fluvii din continente diferite se unesc in estuarul iubirii. Bate la usa sufletului meu cu o soapta. Priveste aceste maini, sunt ca doua prelungiri ale dorintelor,... nu pot lasa amprenta sufletului meu decat pe filele trupului tau. In umbra numelui tau, stau rezemata si sarut ultima litera din tine. Impatureste-mi sarutul, apoi striveste-mi cuvintele nerostite din el...

Niciun comentariu: